miercuri, 25 septembrie 2013

Costinesti 2013

  • Am fost la mare,intre 15-19 august 2013.
  • In perioada 15-18 august am stat in statiunea Costinesti,iar in ultima zi a vacantei,am fost in statiunea Mamaia.
Aceasta mini vacanta,a fost mai mult pe sarite,pe neanuntate.
Am fost cu varul meu Dan,si cu sotia lui.
Florin a stat acasa,a avut grija de tata.
Am facut fotografii si filmulete,videoclipurile le-am postat pe YouTube.
Fotografiile le-am postat pe Facebook,pe profilul meu.

De ce n-am vrut sa postez la timp filmuletele?

Mama era moarta,si nu-mi permiteam sa le postez.A trecut mai mult de o luna de zile,cand si-au facut aparitia.
Cand eram pe plaja,ma gandeam la mama.
Nici in aceasta vacanta,nu m-am simtit O.K.
Ne-am cazat la o vila,70 de lei pe zi.
Daca tot am stat destul in Costinesti,am zis sa mergem in ultima zi  de relaxare,in Mamaia.
Vremea a fost frumoasa in ultimiile zile.In primile doua zile,a batut ceva vantul,era steagul rosu mai tot timpul ridicat.
Ca preturi si mancare,Costinestiul era numarul 1.
Bautura si ea,era scumpa fata de Costinesti.
Daca tot m-am dus in Mamaia,am fost si cu telecondola.pretul unei plimbari cu telecondola,este 15 lei.
N-am mai fost la mare,timp de trei ani de zile.
Ultima oara am fost cu Florin in 2010,in Vama Veche.Am(avem)avut probleme familiale.












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu